MYYNTIASSISTENTIN TEHTÄVÄ

DOKS® on Suomen Tunnistetieto Oy:n palvelu kaikille yritystoimijoille, joita koskevat rahanpesulainsäädännön mukaiset velvoitteet rahanpesun ja terrorismin rahoittamisen ehkäisemisestä. Asiakkaitamme ovat perintätoimistot, kiinteistönvälittäjät, asianajotoimistot ja muut oikeudellisia ja konsulttipalveluita tarjoavat, tilitoimistot sekä rahoituspalveluiden tarjoajat. Työllistämme tällä hetkellä neljä henkilöä. Toimipaikkamme sijaitsee Turussa ja toimimme koko maassa. 

Toimintamme kasvaessa tarvitsemme joukkoomme lisävoimia palvelumme myyntiin, markkinointiin ja asiakassuhteiden hoitamiseen liittyviin tehtäviin.  Myyntiassistentin työ sisältää monipuolisesti erilaisia myynnin tukeen liittyviä tehtäviä. Tehtäväsi ja toimenkuvasi liittyy kiinteästi DOKS:in uusasiakashankintaan ja markkinointiin sekä kaikkeen siinä avustamiseen. Tarvittaessa tartut myös itse rohkeasti puhelimeen ja pystyt viestimään asiakkaille palveluun liittyen sekä toimimaan asiakaspalvelurajapinnassa. Hallitset yleisimmät toimisto-ohjelmistot ja olet työssäsi huolellinen.

Tarjoamme mielenkiintoisen työpaikan uuden palvelun myynnissä ja markkinoinnissa dynaamisessa liiketoimintaympäristössä ja työyhteisössä. Pääset mukaan vahvasti kasvavaan yritykseen ohjelmistoalan RegTech-palvelun parissa.

Edellytämme myyntiassistentilta sujuvaa ulosantia niin suullisesti kuin kirjallisesti. Kielitaito on eduksi, erityisesti ruotsi. Valittavalla henkilöllä tulee olla soveltuva, mielellään kaupallisen alan koulutus ja/tai kokemustausta.

Kiinnostuitko ? Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen 30.8.2019 mennessä osoitteeseen rekry@doks.fi  

Lisätietoja antavat tarvittaessa Tatu Kulmala, p. 050 520 5353 ja Petri Maijanen, 0400 698 508.